niedziela, 27 listopada 2016

Warsztaty kaligrafii Ślady Tuszu



Wczoraj ( 26.11.2016) w Institute of Design Kielce odbyły się warsztaty kaligraficzne pod hasłem "Ślady Tuszu" w których brałem udział. Była to moja pierwsza styczność z kaligrafią, i myślę że nie ostatnia. Na warsztatach poznałem podstawy kaligrafii i mogłem popróbować robić napisy różnymi narzędziami takimi jak stalówka, pędzel i różnego rodzaju gąbki. Jednak najbardziej skupiłem się na pisaniu stalówka taka jak od pióra, którą macza się w kałamażu. Linie które wychodzą spod takiego pióra maja swój klimat i podobają mi się strasznie. Warsztaty mają być cykliczne więc zachęcam do obserwowania organizatora tych warsztatów na fb " WŁASNORĘCZNI"
Więcej zdjęć i informacji znajdziecie na stronie Radia Kielce TUTAJ 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz